Betaling, levering & service

Betaling

Je kunt onze producten bestellen door online te betalen, zodra het verschuldigde bedrag op onze rekening zichtbaar is, zullen wij je bestelling in orde maken en verzenden.

 

Levering

Wij streven ernaar je bestelling te verzenden op de dag dat de betaling op onze rekening zichtbaar is. Wij verzenden Nederlandse bestellingen doorgaans met PostNl en Belgische bestellingen met Bpost. Indien haalbaar qua volume versturen wij per envelop, grotere bestellingen echter verzenden wij per pakketpost. Al onze verpakkingen worden discreet verzonden, met als afzender slechts ons verzendadres (en dus geen bedrijfsnaam). Bij wijze van uitzondering kunnen sommige bestellingen onverhoopt vertraging oplopen, met een maximum van twintig werkdagen als uiterlijke leveringstermijn.

 

Service

Neem in het onverhoopte geval van ontevredenheid met onze producten contact met ons op. Wij zullen dan, indien billijk, ons best doen om je tegemoet te komen. Onaangetaste producten mag je binnen veertien dagen na levering aan ons retourneren. Wij zullen dan het aankoopbedrag, minus de verzendkosten, zo spoedig mogelijk aan je terugstorten. Indien je hier gebruik van wilt maken, neem dan eerst contact met ons op en volg de aanwijzingen.

Tenslotte willen we je hier informeren over het bestaan van het Europees online platform voor geschillenbeslechting (http://ec.europa.eu/odr/), welke bemiddelt bij eventuele geschillen tussen online handelaren en consumenten binnen de EU.